tisdag 20 oktober 2009

Jag tror

Jag tror på fullt allvar att jag är lite knäpp. För jag tror att Kan jang hjälper när jag är på väg att bli förkyld. I går kändes det som om jag skulle bli sjuk. Ont i kroppen, stel i nacken och lite sådär svidig i näsan. Innan jag gick och la mig tog jag 15 ml av dundermedlet. Och i morse när jag vaknade kändes ingenting av någon förkylning. Fortfarande ont i ryggen dock, men inte lika hängig som dagen innan. Stelheten i nacken har också blivit bättre. Det måste bero på att jag tog Kan jang, eller hur?


Förkylning, muskelvärk eller liktornar kan botas med de nya naturläkemedlen som blivit godkända i år. För att Läkemedelsverket ska godkänna ett preparat som ett naturläkemedel måste krav på den aktiva beståndsdelen och på lämpligheten för egenvård vara uppfylld enligt lag. Jag kommer alltså att köpa Kaloba mot hosta, halsont och snuva och kanske också Prospan för lindring av hosta med segt slem. Ifall jag nu skulle få flunsan eller nåt. Däremot behöver jag nog inte köpa Liktornsborttagning för behandling av liktornar på fötterna, för det har jag inga. Liktornar alltså.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Inga kommentarer: