Läs även andra bloggares åsikter om Bernadottejubiléet, Örebro 2010, kungen, Bernadotte, fest, riksdag, slöseri, skattpengar
Kan själv!
1 vecka sedan
En blogg om nöje och missnöje, stort och smått, svart och vitt, rosenskimrande och grådaskig vardag...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar