söndag 6 september 2009

Djävulen har tittat ut

Jag är ingen shopaholic. Jag går nästan aldrig på stan och handlar till mig själv. Och om jag skulle ta en sväng nån gång så hittar jag ändå aldrig nåt att köpa. Jag är oerhört kräsen och känns det inte 100 % rätt så avstår jag hellre. I dag (eller snarare i går eftersom klockan passerat midnatt) har jag dock shoppat loss. Eftersom K är på fiskeresa i Norrland och har tagit mitt samvete med sig har jag handlat lite. Som jeans, tröja, handväska, mascara, och faktiskt en duk till matbordet.  Alltså sånt som jag behöver. Det kunde ha blivit ett par stövlar, fast de var på rea och inte särskilt dyra. Provade också en behå men den tyckte jag att jag kunde vara utan. Ja, inte utan behå, men utan just den. Den var alldeles för dyr.

Ska sanningen fram så fick jag 30 % rabatt på jeansen, och tröjan var också billigare än ordinare pris. Så lite småsnål är jag nog.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

Suzan sa...

Snygg väska, vill se det andra med =)

Maj sa...

Fon väska! vad är din favorit affär?