torsdag 25 september 2008

Sömnlöshet

Jag har aldrig betraktat mig som morgontrött förut, men jag känner inte så mycket lust att ens gå ur sängen i dag faktiskt. Jag skulle inte ha något emot att sova hela dagen, gömma mig under täcket i stället för att möta verkligheten där ute. Inte mycket sömn har det blivit i natt, kanske beroende på att hjärnan går på högvarv och det är svårt att släppa taget om allt för en stunds vila.

Jag undrar vad som hade hänt om polisen hade dragit in Matti Sarris vapenlicens och tagit ifrån honom skjutvapnet den där dagen? Hade han då i framtiden gjort något ännu värre? På en lapp hade Matti Juhani Saari skrivit att han "hatade den mänskliga rasen" samt att "lösningen är en Walther 22".

Såna här funderingar och många till gnager i huvudet på mig när jag så väl behöver min skönhetssömn.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Inga kommentarer: