onsdag 3 september 2008

Mamman bakom talangen

I dag har jag varit med om något helt otroligt pinsamt och fullständigt vansinnigt för att vara jag. Jag har varit med i radio. Alla vet ju hur skämmigt det är att höra sin egen röst, och jag har faktiskt inte lyssnat på programmet, fast man kan lyssna igen. Jag tror nog att jag väntar till i morgon med det, när jag har fått lite distans till det hela för min närkingska är nog ganska uttalad. Dessutom tog hon från Radio P4 Örebro, Matilda Mattisson, en bild av mig och det ser ut som om jag väger minst 100 kg.

Nu får vi hoppas att vi lyckades att få lite fler röster på Jenstons låt, nr 24, med telefonnummer 099-321 24.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

hannamia sa...

du skotte dig ju jattebra!!! Svart det dar med radio :P men som sagt, det lat bra :D

Karolin sa...

Jag har iaf röstat, x flera.

Bitten sa...

Tack vännen! Du får en guldstjärna.