fredag 16 oktober 2009

Persbrandt gör en Salming, eller var det Borg?

Mikael Persbrandt har investerat i bolaget som gör kalsonger för välhängda män som behöver fina julklappar. En kalsong med en speciell påse som snörs åt runt könet. Det låter som tortyr!

Den kallas Frigokalsongen, och jag har faktiskt skrivit om den förut här i bloggen. Det är en kalsong som liksom lyfter hela härligheten. Persbrandt tycker att det är bekvämt, men jag vet inte jag. Jag kan ju inte riktigt prova.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

4 kommentarer:

madde sa...

men gud, det verkar ju jätteobehagligt :O

Anonym sa...

Frigo är helt fantastisk! Du förblir fräsch hela dagen och håller paketet på plats. Vad mer kan man begära?

Anonym sa...

Måste göra ett inlägg :-) Har själv kört Frigo under ett tag .. Sjukt bra , grymma när man sportar "paketet" ligger liksom stadigt . Första gången va lite knepigt , kändes som man glömt stänga gylfen . Kanske kan jämföras att ta på sig en bh för första gången . Men man efter en dag så e man överens med den nya idén . Häls . Micke . En sak till PROVA

Bitten sa...

Nja, jag kan ju liksom inte prova direkt, eftersom jag ju inte har något "paket."