fredag 30 oktober 2009

Fel åkte ut

Erika åkte ut. Kanske inte den Idol jag skulle tippat på. Jag tycker faktiskt att hon gjorde det bästa framträdandet i duellen. Samtidigt är jag mycket glad att jag slapp höra Rabih igen, det hade jag aldrig klarat. Han var absolut sämst i kväll. Dessutom är jag oerhört trött på hans röst, som låter likadant i varje låt. Jag klarar bara inte av den mer. Lite trött blir jag också på juryn som hela tiden tycker att Erik är så himla bra. Det spelar ingen roll hur dålig han än är, juryn dyrkar verkligen honom. Jag tycker nästan lite synd om honom för han tror väl att han är bäst. Nä, jag blir mer och mer övertygad om att Tove är den som har ballast röst.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi, Tove har väl inte någon superröst direkt, men hon är väldigt söt, har utstrålning och är duktig på scen. Jag tycker däremot att Erik sjunger mycket bra musikaliskt sett. Den som har den mest utmärkande rösten i hela tävlingen, en röst i världsklass är faktiskt Reza. Tack för en synpunkt

Jenston sa...

Jag och Agnes röstade på Tove ikväll! :D