fredag 9 oktober 2009

Gäsp ...


Jag tycker att kvällens Idol var avslaget och tråkigt. Hemskt dåliga låtar överlag och väldigt surt på sina håll. Jag tycker att Karolina sjunger bra, men någon idol blir hon nog aldrig, det är nog inte riktigt rätt forum för henne. Men det var synd i alla fall att hon åkte ut, men med den fruktansvärt dåliga låten hon sjöng kom hon inte riktigt till sin rätt. Jag tror att årets Idol antingen blir Erik, Mariette eller Tove. De är faktiskt i en klass för sig.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan bara instämma i dina kommentarer. De sistnämnda har något speciellt som jag tror kan bli många yngre killar och tjejers nya idol. /Anna S

karro sa...

Det var ingen höjdarkväll med några WOW-rop direkt, tur att det finns snabbspolning. Jag skulle tippa på iaf Erik och Tove bland topp3 och Mariette, om hon inte tråkar till sig under resans gång. Annars är det ju alltid kul med ngn som förvånar, som Erik Segerstedt när han var med som var uträknad hur många ggr som helst, kom med på bananskal till kvalet, gick därifrån från andra chansen och sedan stod bland de som låg löst flera ggr och så gick han till final.