tisdag 3 februari 2009

Fjorton barn och singel


Jag skrev förra veckan ett inlägg om kvinnan i USA som fått åtta barn. Som jag trodde kan hon inte vara riktigt funtad för hon har sex barn tidigare, är arbetslös och singel! För att kunna försörja barnen vill hon ha 17 miljoner kronor för att göra intervjuer och för sponsoravtal. Nog för att det kostar att ha fjorton barn, men 17 miljoner låter lite väl magstarkt. Men hon kanske måste dela med sig lite till den oetiske läkare som hjälpte till och lät henne föda åtta barn (som de trodde bara bara sju). Nu hoppas jag att fjortonbarnsmamman förvaltar sina pengar väl, att barnen får det bra och att hennes kärlek räcker till alla ungarna.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh jisses. Jag vet inte vad jag ska säga. Om det är insiminerat eller vad det nu heter, så är det ju bara så fel. Och att hon sen ska ha pengar för det? Hon kan inte ha tänkt till riktigt ordentligt om hur det är att ha barn. Jag har inga själv, men det kan inte vara så lätt med bara en.