fredag 16 januari 2009

Rumpnissar på tv


Jag har aldrig tittat på Let's dance och tänker inte se det den här omgången heller. Jag blev dock lite nyfiken i morse när jag läste rubriken i lokaltidningen på första sidan. Det stod nämligen att Carl-Jan ska visa upp sin sensuella rumpa.

Trodde jag att det stod i alla fall. Fast egentligen stod det att Carl-Jan ska visa upp sin sensuella rumba.

Ibland är jag lite trött på morgonen och läser helt galet.
Hur kunde jag tro att Carl-Jan har en sensuell rumpa?

Här kan du rösta på vilket par du tycker ska vinna också. Det verkar som om många lägger ner hela sin själ i detta program.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag avstår oxå från Lets dance. Ok att det kan vara kul att se på folk som dansar, ja de som kan dansa dvs. Annars kan jag nog hitta på flera roligare saker att göra en fredagskväll. T o m vika tvätt låter roligare.