fredag 23 januari 2009

Är det mer synd om Carola?


Tänk att även Carola nästan kan bryta ihop vid köksbordet. Hon är alltså en vanlig människa. Vanliga människor har det ibland bättre och ibland sämre. Fast helt vanlig är hon nog inte när hon måste checka av med "chefen där uppe" innan hon gör något. Hon talar om att hon är helt fri från män som bestämmer, men kan inte göra något utan att kolla med honom. Helskumt. Fast lite nästan-bryta-ihop-tycka-synd-om-reklam är ju alltid bra för karriären.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

5 kommentarer:

Sus sa...

Hon är nog faktiskt helt vanlig. Men med en starkare tro än många andra.
Nu ska inte jag diskutera Carola eftersom hon är min schlagergudinna.
Ever =)

Anonym sa...

Hon har väl ngn ny skiva på gång eller ngt sånt och behöver lite uppmärksamhet skulle jag tro

Karin Berg sa...

jag brukar kolla med min almancka innan jag kan göra något...

Anonym sa...

Nu var det nog inte så att hon ville ha uppmärksamhet. Det där var en av de saker som kom fram i en längre intervju i en seriös tidning (Filter). Att sedan Aftonbladet och Expressen vinklade det på sitt sätt säger väl en hel del om dem. Och att vi endast tar till oss kvällstidningsversionerna säger väl en hel del om oss ...

Anonym sa...

Carola är sveriges mest överskattade artist tycker jag. hon beskrivs jämt som en så stor stjärna..men förtjänar hon verkligen det? ibland tror jag både hon och svenska folket har en släng av hybris