fredag 2 januari 2009

Jag gör comeback


Jag är frisk igen. Jag kan jobba och ska göra så i dag. Precis som Charlotte Kalla har jag tillbringat en vecka i sjuksängen, dunderförkyld. Liksom Charlotte Kalla blir jag stadigt bättre och bättre (som man brukar bli efter en vanlig förkylning). Den stora skillnaden mellan henne och mig är att när hon är frisk bryr sig hela idrottssverige och tycker det är jättebra att hon kan vara med och tävla i skidåkning igen. Det är till och med en sån nyhet att det står i tidningen.

För att hålla sig frisk och i form till VM tyder allt på att Jerringprisfavoriten Charlotte Kalla nobbar årets idrottsgala eftersom hon förra året blev sjuk efter festligheterna då hon fick en puss av Peter Settman. Det låter som om hon har en släng av bacillskräck.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Inga kommentarer: