tisdag 9 september 2008

Suger på karamellen



Nu är vi inne på femte och sista säsongen av "Six feet under." Samtidigt som jag vill se hur det går vill jag inte att serien ska ta slut. Vi får nog ransonera lite och bara se ett avsnitt per kväll för att suga lite extra på karamellen. Jag tror att K tycker om den lika mycket som jag, han är nästan mest ivrig att titta så fort vi får tid. Visst suckades det lite och himlades med ögonen i början från hans håll när killarna kysstes, men nu tänker vi nog inte ens på det.

Egentligen tror jag inte att det finns några riktiga tjej- eller killfilmer utan det är filmer helt enkelt, och antingen gillar man dem eller så gör man det inte, vare sig man är kille eller tjej. Det beror nog mer på vilket humör man är på, ibland orkar jag bara inte med s k tjejfilmer heller.

"Fyra bröllop och en begravning” är den bästa tjejfilmen om killarna får välja.
Här kan de se vilka romantiska komedier killar faktiskt kan tänka sig att se igen.

"Evigheten varar länge, särskilt mot slutet." (Woody Allen)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , ,

1 kommentar:

Jazlyn sa...

Haha Woody har ju de bästa citaten! ;-)

Vilken är din favorit bland kärleksfilmerna och kärlekskomedierna då? =o)

//Sötsak
sotsak.blogg.se