tisdag 9 september 2008

Orka bry sig


Just nu är jag så innerligt trött på mitt jobb, så jag skulle kunna gå härifrån på stört och aldrig mer komma tillbaka. Varför går jag med att på att ha det så här? Det är jäkt, stress och dålig framförhållning med allt, jag blir avbruten hela tiden, telefonen ringer konstant och jag ska hålla reda på allt och alla och ändå vara glad och trevlig. Jag orkar snart inte mer, och jag skiter förresten i om jorden går under i morgon. Orka bry sig...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentar:

christer-larsson@live.se sa...

Exakt, varför inte bara skita i detta jobb?? säga upp dig ta ett skitjobb tjäna pengar nog för att kunna betala räkningarna å umgås med vännerna....exakt vem bryr sig om välden går under idag eller om 200 år. alla ska vi dö ändå. Syftet med livet är svårt att beskriva...tror inte det finns nån=)...men satsa hellre på dina vänner å familj än utbildning å hög lön