torsdag 4 september 2008

Nu håller vi tummarna


Vi som såg Idol 2008 i går var väl ganska många. Alla satt vi och hoppades på att det skulle komma någon enda liten sångfågel som kunde få nackhåren att resa sig. Jag vet ju att alla som kommer till juryn inte kan sjunga för att de måste har några tondöva som de kan driva med i tv, men jag tycker att första programmet hade noll riktiga begåvningar. En och annan som gick vidare hade ju pipa, men det var ingen som direkt imponerade på mig. Fotomodellen var ju jättepinsam, hon hade verkligen inte förstått varför skivbolaget har förhalat inspelningen av hennes skiva. Hon såg ju bra ut, men kunde verkligen inte sjunga. Hoppas att fortsättningen blir bättre, så Peter Swartling kan hurra lite.

Jag fick i alla fall glada tillrop i dag efter mitt pinsamma radioframträdande i går. Till och med en gammal klasskompis hade hört mig. Hon mailade mig i dag och har nu lovat att rösta också. Dessutom skulle hon säga till alla hon känner att rösta på Jenston, så nu håller vi tummarna.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: