måndag 18 augusti 2008

Redan slutkörd


Jag har haft fem veckors semester, jobbat endast en dag och känner mig tröttare än jag gjort på flera år. Jag somnade flera gånger framför tv:n och jag orkar inte ens bry mig att Sanna Kallur stod på näsan i häckloppet, eller att Johan Wissman gått till semifinal på 400 meter. Jag blir trött bara jag ser någon som idrottar och vill bara gå och lägga mig och blunda. Jag skyller allt på det tråkiga höstvädret som kommit, det är mörkt och kallt. Jag vill bara krypa ner i sängen under täcket och sova i hundra år. Har höstdepressionen kommit redan eller vad är det frågan om? Inte kan jag väl bli så utmattad av att jobba en dag?

Säg, säg något snällt
Säg, säg någonting som jag kan spara på
(Lasse Lindh - Säg något snällt)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: