onsdag 3 augusti 2011

Ordlös Onsdag v 31 - Mitt färdmedel i närbild




Se fler bilder här.

10 kommentarer:

LissenTo sa...

Jag älskar också att svischa fram på cykeln. Härlig detalj du visar.

Solskenshälsning, från Lissen

Erik "Semlan" sa...

Snyggt makro. Såklart man känner igen. :-)
Gillar själv färdmedlet.
Men jag kommer inte så nära... med kameran.

SigridfraEnget sa...

Snygt fotat! Liker sånne enkle detalj-bilder

Edith och Jag sa...

Så snyggt nära du har fotograferat. Blir minsann sugen på att cykla en runda nu.
Maria

Kerstin: sa...

Ja här var det verkligen färdmedel i närbild. Snyggt!!!!

Olga T sa...

Cykelkedja? Snygg bild!!

Anonym sa...

SÅ nära skulle jag också vilja fota...
Snart så kanske jag kan!? Roligt bild på en rolig och ack så viktig detalj!

Janne sa...

Snygg makrobild med passande skärpedjup.

anemonen sa...

Fintfint färdmedel det där.

Jane sa...

Jättesnygg bild av en detalj man inte reflekterar över annars :)