måndag 3 januari 2011

I dag är en sån dag



Efter att ha varit ledig några dagar har det uppskruvade läge jag hade när jag jobbade häcken av mig kommit ner på en sån nivå att jag skulle kunna sova hela dagen, men ändå aldrig känna mig pigg. Jag försöker vakna, men jag somnar om hela tiden. Totalt utmattad känner jag mig.

Som när vi kom till Mallis. Första dagen låg både K och jag och sov på stranden. Jag försökte hålla mig vaken, men ögonen bara föll igen och jag blev liksom aldrig piggare, hur mycket jag än snusade och sov. Som om vi vore medvetslösa.

Men nu sitter jag i alla fall upprätt och när jag ser att vädret är hyfsat för fotografering blir jag lite piggare. Men pigg är jag absolut inte. Jag längtar redan tills jag kan ta en liten tupplur, eller får gå och lägga mig i kväll. Fast då är jag väl uppskruvad igen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: