onsdag 12 januari 2011

Attans


Ulf Lundells bokningsbolag meddelar att han ställer in sin vårturné på grund av sjukdom. Tråkigt att han är sjuk förstås, och jag hoppas att det inte är något allvarligt han drabbats av. Hoppas han snart blir frisk.

Jag har aldrig varit något Ulf Lundell-fan, men jag vet åtminstone en Lundellnörd som blir lite sur. Han brukar se Lundell både en och två gånger varje år och jag kan tänka mig att han spanat in var de tänkta 23 konserterna var inbokade. Jag förstår inte att han inte tröttnar, men å andra sidan har jag ju varit på ett antal Kentkonserter och dem tröttnar jag väl aldrig på.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentar:

Le Loup sa...

Jag blev lite oroad när han ställde in så abrupt, jag hoppas att det inte är något allvarligt. Det kvittar om han turnerar, bara han blir bra igen, Sverige behöver tvärviggar som är sig själva, och ja, självklart så tycker jag mycket om Lundell.