lördag 8 januari 2011

Elvis Presley, Anna, K och danska tvillingar

I dag är ju K:s födelsedag. När någon frågat om när han fyller har han alltid lagt till att det är samma dag som Elvis fyllde år. Min gamla arbetskamrat Anna sa också det när jag frågade när hon fyller år.

"På samma dag som Elvis Presley."

Fast han var ju född 1935.

I dag har danska kronprinsparet Frederik och Mary i Danmark fått tvillingar. Den 8 januari, samma dag som Elvis föddes.

Är inte det lite häftigt?

Eller kanske inte ...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Din gamla arbetskamrat"? Nänä, den köper jag inte ;-) /Anna S

Bitten sa...

Förlåt Anna, jag menade min före detta arbetskamrat. Förstås. Du är ju ung och oförstörd.

Bitten sa...

Förlåt Anna, jag menade min före detta arbetskamrat. Förstås. Du är ju ung och oförstörd.