söndag 19 juli 2009

Vem orkar en hel pizza där?


I går var vi en tripp till stora hufvudstaden för att yngsta dottern behövde lite nytt bohag. Naturligtvis måste man ju äta där även om man ändå åker dit på en eftermiddag/kväll, så vi hamnade på en pizzeria där dom har de största pizzorna jag nånsin har sett (som inte är familjepizza). Fast jag var jättehungrig så orkade jag naturligtvis inte äta upp hela. Dottern orkade bara halva sin, så hon fick ta med sig resten att äta till lunch i dag på jobbet. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad stället heter, men dit går jag gärna igen. Jättegoda pizzor, precis i min smak, med tunn botten, färska grönsaker och mozzarella, och inte så flottiga. Jag blir faktiskt hungrig igen när jag tänker på hur det smakade.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: