måndag 13 juli 2009

Ångest

Medan jag sitter här och har ångest över att gå till jobbet efter fem veckors semester tittar jag runt lite på de stora tidningarnas nyhetssidor. Och förundras över hur både Aftonbladet och Expressen har som största nyhet att Britney Spears faktiskt kan gå själv och lämna sitt hotellrum och se sig omkring i Stockholm. Med tanke på hur hon levt tidigare är det kanske en stor nyhet. Hon log till och med och väntande fans fick möjlighet att ta bilder av henne. Kanske hade alla förväntat sig att se en helt nedgången Britney, vad vet jag. I alla fall är hennes två uppträdanden i Globen utsålda, så fortfarande har hon massor med fans här.

Jag har svårt att se att det verkligen är Britney Spears på nyhetsbilderna, iförd stora solglasögon ser hon väldigt smal och fräsch ut och det skulle inte förvåna mig om det är en stand in som hon skickat ut på stan. Sånt har ju hänt förr.


Foto: Tommy Pedersen

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! tjusig blogg!
vill passa på och bjuda in dig på nyöppnade http://www.chatzone.se de som skriver ett blogginlägg om dem får gratis guld VIP i 60 dagar.

Synnøve. sa...

Hejsan.
Jag läste AB igår. Var över en sväng till Charlottenberg på handel.
Då köpte jag med mig tidningen hem.'
Tycker både AB och Expressen börjar likna Se och Hör och andra skallertidningar....

Nu får du fortsätta njuta sommaren.
Klems Synne.

Karin Berg sa...

ja, hon ser onekligen fräsch ut =) och lycka till din första arbdag efter sem =)