tisdag 7 juli 2009

Carolina Gynning har fått nog


Jag förstår att Carolina Gynning tröttnat på alla trakasserier och dumma kommentarer som hon fått på sin blogg. Det är tråkigt när påhoppen blir personliga och trots att bloggen provocerar fram elaka kommentarer är det väldigt svårt att ta dem med en klackspark. Jag hatar att få kommentarer som "är du riktigt dum i huvudet?" eller liknande, men var och en har ju rätt att tycka, likaväl som jag har det. Och sticker man ut hakan får man kanske tåla en del elakheter.

Jag har dock väldigt svårt att tro att Carolina Gynning kan avstå från den uppmärksamhet hon får genom sin blogg och jag tror inte att hon överger bloggandet. Jag tycker dessutom att hon borde stå på sig och fortsätta blogga, för att inte personer som trakasserar henne ska få som de vill.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentar:

Sandra sa...

Ja det är verkligen taskigt, men jag tycker det är ännu värre med folk som kommenterar helt andra saker än det som skrivs om, typ vad ful du är och så.