torsdag 16 juli 2009

Det märks en sak


Att jag börjar bli gammal. I dag på jobbet började skärmen till datorn krångla. Jag prövade allt, startade om, drog ut sladdar, satte i sladdarna igen, tryckte på knappar här och där, tryckte fort, tryckte länge, sökte på internet vad man skulle göra. Till slut gav jag upp och ringde supporten. Fick tala med en jättetrevlig kille som skulle skicka nån under dagen. Jag hann knappt fika klart förrän han var där. Killen som skulle hjälpa mig. En pojkspoling på kanske 20 år. Med grönt hår. Jag kände att jag börjar nog bli gammal.

Nåja, de löste i alla fall problemet efter att ha lånat ut en skärm till mig och kollat på min. Tror jag. Jag är inte så säker. Vad vet man när man är 20 år?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: