tisdag 7 juli 2009

Och nu har vi fått nog


Av Canal Digitals oförmåga att få ett autogiro att fungera. Sedan början på året har de inte lyckats fixa att dra pengarna från bankkontot för abonnemanget. Vi har fyllt i och skickat in autogiromedgivande fyra gånger, men ändå fungerar det inte. Ena gången är det är siffra för lite, andra gången en siffra för mycket. Jag vet inte hur många gånger K har ringt dit, men ändå får de ingen ordning på det hela. Banken har kontaktats och där kan de heller inte se att det är något fel. Vi kan ju inte vara de enda Canal Digital-kunderna i hela Sverige som har Swedbank. Dessutom hotas vi nu av avstängning, betalningsanmärkning och inkasso, för nåt som inte ens är vårt fel, utan helt och hållet är Canal Digitals fel. Man blir så trött av sånt här, det tar energi och är så extremt jobbigt. Men det finns ju andra bolag, som kanske är lite mer kundvänliga.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: