En blogg om nöje och missnöje, stort och smått, svart och vitt, rosenskimrande och grådaskig vardag...
torsdag 26 mars 2009
Så himla gott
Uj, uj, uj, som vi säger. Vilken fantastiskt god mat vi fick och vad mätt jag blev. Jag skulle fota efterrätten också, men glömde naturligtvis att ta fram kameran och när jag kom på det så var det för sent, för då var efterrätten redan uppäten. Så kan det gå. Här är i alla fall huvudrätten. Oxfilé med potatisgratäng och portvinssås. Så gott.
Jag skriver om allt, inget är för litet eller för stort. Dessutom har jag börjat mobilblogga, så ibland blir det lite kortare inlägg.
Jag älskar också att fotografera och vill gärna visa en del av mina bilder. Jag tittar ofta på omvärlden ur ett konstnärligt perspektiv och eftersom jag inte kan måla så får kameran bli mitt redskap.
1 kommentar:
Jag hörde talas om att det var en trevlig middag av fd DRG-kompisen. Dock minuspoäng för icke bar från henne.
Skicka en kommentar