Kunde inte ha sagt det bättre själv ...
Läs även andra bloggares åsikter om Hjalmar, Viby, närkingska, Peter Flack, sexig, dialekt
Kan själv!
1 vecka sedan
En blogg om nöje och missnöje, stort och smått, svart och vitt, rosenskimrande och grådaskig vardag...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar