lördag 23 februari 2008

Tänk positivt

Jag ska nu bara skriva om positiva saker, inget gnäll och nattsvart ska komma från mina fingrar i det här inlägget.

I tidningen står det att våren kommer till våra breddgrader i morgon.
På tisdag är det bokrea.
Samma dag får vi lön.
Jag har sovit åtta timmar i natt.
Solen skiner.
K har tvättat bilen.
Jag är inte pank, jag har bara utnyttjat mina tillgångar till max.
Vi ska gå på bio i kväll.
Vi har betalat med företagsbiljetter till biobesöket och sparar 200 kr.
Vi har blivit av med en massa skräp som stod i förrådet för K åkte till sopstationen.
M kommer hit så jag får träffa honom.
Ska laga lasagne till lunch/middag.
Solen skiner fortfarande.
Jag har läst en massa roliga bloggar.
Jag håller på att tvätta, det blir nog tre maskiner när jag är färdig.
Wille väckte mig i morse, så att jag inte glömde att ta min medicin.
Det är bra att vara lite rund för då behöver jag inget bälte som håller upp byxorna.
Så det så.

Inga kommentarer: