onsdag 20 februari 2008

101 inlägg!

Nu ska det firas, jag har skrivit 100 inlägg i den här bloggen sedan starten den 4 december 2007. Det här är inlägg nr 101! Jag är nog bloggberoende för även om jag inte har något att skriva om så bara måste jag skriva nåt litet i alla fall.

Jag har kommit fram till att jag är en mycket nyfiken person. Någon säger att jag snokar, men jag snokar inte, jag hittar bara intressanta saker, och ju mer intressanta grejer jag hittar desto mer vill jag veta. Jag kanske skulle ha blivit detektiv eller nåt. Grejen är att om jag hittar en massa intressant, så gör väl andra det också, och om man skriver en massa på nätet så måste man vara medveten om att alla faktiskt kan läsa det och man måste tänka på det innan man avslöjar både det ena och det andra i en blogg eller liknande.

"Take care of yourself, and each other." (Jerry Springer)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har anat en viss bloggmissbrukstendens hos dig : )

Snokar gör man väl om man går igenom folks privata som de önskar vara och förbli privat, inte det som man lägger ut i en blogg. Önskar man full privacy där så får man nog skaffa sig en gammal traditionell dagbok med hänglås på, eller skita i att skriva ngt någonstans alls.