lördag 28 juni 2008

Ute i naturen


K har ordnat så fiffigt att jag kan sitta ute på altanen och blogga. Det är ju jätteskönt, soligt och varmt. Visserligen sitter jag under markisen, men jag är i alla fall utomhus. Det som stör mig lite är alla ljud som kommer från grannarna, en håller på och sågar med någon sorts klinga, en annan klipper gräset med en trimmer och en tredje har hundar som skäller hela tiden. Annars är det helt perfekt att sitta så här. Synd bara att det inte är fotboll på tv, i så fall hade alla varit inne och sett på den och jag hade varit den enda i området som suttit ute. På tal om fotboll såg jag (som är så fotbollsintresserad, ha, ha) att Fredrik Ljungberg ska sluta i landslaget. Synd, han som är så snygg! Vilken förlust för landslaget.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: