söndag 15 juni 2008

Har du fyra skinkor?

Äntligen! Alla som är rädda för att det ska se ut som om de har fyra skinkor i stället för två eller oroat sig för att troskanten ska synas genom byxorna kan nu andas ut. Jessica Simpson lovar att det kommer att finnas ett sortiment av underkläder som gör att ingen behöver vara rädd för det. Hon planerar nämligen att ge sig in underklädesbranschen som designer. Jessica Simpson utökar med detta sitt företag med handväskor, skor, solglasögon och badkläder till intimkläder.

Så bra då, då slipper jag oroa mig att mina skinkor ska se ut som fyra eller att troskanterna syns genom byxorna. Här går jag ju omkring och oroar mig för att plan ska störta och att Je ska råka illa ut i Stockholm när hon går ensam.

Har man inget annat att oroa sig för och går omkring och tänker på sådana saker som hur baken ser ut, kanske man ska överväga att göra något vettigt med sitt liv.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: