torsdag 5 november 2009

Bondtöntar



Jag kan inte låta bli att fundera på vad det är Roger söker i "Bonde söker fru." Hans mamma lagar all mat och tvättar hans kläder, fast han alltså är 42 år. Är det verkligen en fru han söker? Jag tror det är en extramamma. Hans egen mamma säger att han behöver någon som hjälper honom på traven. Jag skulle tro det. Han behöver nog alla hjälp han kan få. Vilken tur att han har några inte alltför kräsna fruntimmer som tycker han är charmig. Jag skulle nog dra från gården fortare än kvickt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , ,

3 kommentarer:

Sus sa...

Åsså vill han ligga.
Det är väl det enda han inte kan ha sin mamma till.

degbunke sa...

Jag skulle vänt i dörren när jag upptäckte att hans föräldrar bor, inte bara på samma gård, utan I SAMMA HUS...!! Herregud, klipp av navelsträngen bonngrabben...

Le Loup sa...

Jag begriper inte det där programmet...
När jag såg det här bondeprogrammet sa någon att "En karl som inte är händig går bort, det tittar jag inte åt" och jag tänkte i mitt stilla sinne att man väljer väl inte vem man blir kär i? Kär blir man, och det kan vara i precis vem som helst och sedan kvittar det om personen är händig eller inte.