söndag 15 november 2009

Bildligt talat - v 47



Se fler bildligt talat-bilder här.

10 kommentarer:

Majsan sa...

"Allting går att sälja med mördande reklam... "

Kul bild!

Marie sa...

Jag tror jag behöver lätta på maginnehållet ;-)

Margareta sa...

Huum ... Jag har sett disktrasan och andra saker med Viktoria och Daniel. De är som vi går på toa, blir arga och svär. Hoppas de får något privatliv, hur roligt är det att ha vakter runt sig jämt. Sovrummet och toaletten är en vaktfri zoon... /Made

annette sa...

Hm, skall jag inte köpa, inte ens tre för hundra kronor känns lockande;)

Ha det gott!

annette

Susanne sa...

Årets julklapp????? Kanske behöver kungahuset lite bidrag till julklappspengar???

Resa med Herbert sa...

Hej!

Denna trasa är inget heller för mej.

Må gott, önskar Irene

Sus sa...

Som f.d Ockelbobo måste jag ju nästan köpa en =)

Artlover sa...

Aha, och därav priset? Vältaligt tycker jag.
Hade fint.

Mona sa...

Nej!!!! Och detta finns det dom som köper???? Kanske årets julklapp?

anemonen sa...

Nähä det är otroligt det där är inget för mig.