lördag 18 april 2009

Så surt

Eftersom vi inte var hemma i går så bläddrade jag nu på eftermiddagen lite förstrött i gårdagens tidning. Jag tycker inte om att läsa gamla nyheter, men i brist på annat läsbart fick det bli så. Och jag tror aldrig jag har blivit så förbannad.

Om jag hade läst tidningen i går hade jag inte missat att Lasse Lindh skulle spela i dag kl 11.45 på Record Store Day på Najz Prajz. Då hade jag kunnat åka dit och stå där som en fjortis med stjärnor i blicken och lyssna och sukta. Kanske hade jag kunnat avslöja att jag är den riktiga Bitten, som han signerat en skiva till. Skit också, vad sur jag blir!



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

sussi sa...

ge inte upp en dag får du nog ett hångel med honom!

Bitten sa...

Nu har jag sett honom live, på Nalen den sista april.