tisdag 21 april 2009

Nu har jag skärpt mig

Läste precis Ulvstrumpas inlägg om att jag måste skärpa mig. Ja, inte bara jag, utan alla måste. Vi får inte bli så djupa och allvarliga i våra bloggar och tala om böcker och författare och filosofiska ting för Ulvstrumpa har blivit hipp! Därför visar jag till hennes ära mina nya skor.

Jag fick ju många goda råd om att jag skulle vara ute i det fina vädret och njuta i stället för att leta efter skor till förra helgen. Man kan väl lugnt säga att av ungefär hundratusen par skor som jag har sett de senaste dagarna fanns det inte ett enda par som jag kunde tänka mig att sätta på mina fötter. Jag vill väl för bövelen inte gå i Jesussandaler nu. I april. Så varmt är det inte. Inte ett par vettiga skor hittade jag. Tills jag förälskade mig i de här. Inte alls snygga, helt omoderna, men helt ljuvligt mjuka och sköna. Och mycket sexiga. Det du, Ulvstrumpa.

Nu är jag också hipp för här kommer en bild på skorna.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

1 kommentar:

Le Loup sa...

Ja! Precis så här ska det se ut! Det här är exakt vad jag efterlyste och jag är så glad att se att du också inser hur viktigt det är att vara hipp och ett med tiden. ;)


För övrigt, jag måste säga att de där skorna, det var ett par skor som föll mig totalt i smaken, jag tycker de var riktigt snygga! :)