onsdag 6 februari 2008

Beviljad ledighet

Jag har fått klartecken på jobbet att jag kan vara ledig vecka 21 när vi har tänkt att åka bort (över den förhatliga 50-årsdagen) och på studentdagen 5 juni. Vi får väl hoppas att vi kommer till skott snart och kan boka någon trevlig liten tripp. Det skulle inte vara helt fel att åka till Rom i maj, men vi får väl sikta in oss på en Ålandskryssning, det passar väl vår ekonomi lite bättre, det brukar ju kosta typ ingenting. Någonstans vill jag åka i alla fall, jag vill inte vara hemma när jag fyller, jag är inte en sån människa som älskar att ställa till med partaj och vill absolut inte vara huvudpersonen. Däremot tycker jag det ska bli roligt att ha lite festligheter här hemma när Je tar studenten, det är en helt annan sak, då är ju hon huvudpersonen. Hoppas bara att Jo och B kan komma då, det skulle betyda så himla mycket för lillasyster och för oss alla. I morgon ska vi ut och köpa födelsedagspresenter till 22-åringen i USA och i helgen ska vi köpa något till 25-åringen i E-tuna. De fyller ju nästa helg båda två och vi måste skicka paketet som ska över Atlanten i morgon så det hinner fram i tid.

I'm stuck on you.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är väl klart att du ska få vara ledig när du fyller jämnt + Je:s student. Kan andra få vara lediga bara för att det är maj så.