tisdag 10 november 2009

Undra sa flundra ...

Jag undrar faktiskt vad det blev av mina killkompisar som bodde i Västberlin i början på 1970-talet. De var ju helt avskärmade från resten av världen på grund av Berlinmuren och fick komma på "grönbete" till Sverige. Så träffades vi och vi höll kontakten via brev i några år. Förresten kom en av killarna och hälsade på mig en sommar. Han liftade från Öland bara för att träffa mig. Smickrande. Han blev nog lite snopen när jag redan var upptagen, men han stannade några dagar och fick bo i vårt vardagsrum.



Det här är en bit av muren som vi köpte som souvenir när vi var i Berlin 2000.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Le Loup sa...

Har du sökt på facebook efter dem? (Ja... Jag vet. Jag är helt facebookifierad nu för tiden... :)