måndag 16 november 2009

Bara skräp

Jag blir mer och mer fascinerad när jag ser programmet om Ullared, och jag är oerhört tacksam att jag slapp åka dit och fira min 50-årsdag. Dessutom blir jag lite full i skratt när två otroligt omogna tjejer åker till Ullared för att festa. Det verkar ju inte vara värsta partystället precis.

Jag tycker det är tragiskt att folk blir så upprymda och tokiga bara för att de kan handla billigt, för att de sparar 29 kronor på en sak och 19 på en annan. Det måste vara ett tråkigt liv de lever om de måste åka till Ullared för att bli upphetsade och känna tillfredsställelse.

Men det är väl så att den som har mest skräp när den dör vinner.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så jävla rätt. Haha tragiska är va de är.

MJ sa...

hehehehe!

Det är faktiskt sant om Ullared...

Jag gillar att läsa denna inlägget du skriver roligt....

Ha det bra!

hälsning

Karolin sa...

Det är faktiskt inte sant att det är skräp på GeKås, det är mkt kända märken och bra saker. Jag gillar GeKås och åker gärna dit om jag är i krokarna men däremot så tror jag inte att jag skulle se det som ett semestermål eller åka dit på ngn bussresa. Men att idiotförklara dem som åker dit tycker jag är lågt och/eller säga att det bara är skit där, för det är det inte.

Le Loup sa...

Mjaa... I beg to differ, som de gode britterna säger... Jag är inte säker på att deras liv är tragiska bara för att vi inte begriper det. För jag begriper det inte heller, men jag tänker som så, det är så mycket jag inte begriper här i världen, säkerligen har de ett annat sätt att se på tillvaron och säkerligen vill de inte byta med min värld. Fascinerad är jag fortfarande, det är jag varje gång jag tittar in i främmande världar...

Sus sa...

Ja...vad säger man...?
Sverige när det är som...svenskast...?

Nilla sa...

Ja, ett väldigt fascinerande program, jag kan inte sluta titta!

Anonym sa...

Bedrövligt att se att det finns så många shoppare med denna i dagens samhälla vanliga diagnos, beroende av att ha mycket av allt och inte något behövligt av lite. Varför vill så många köpare visa sina kroppar under tajta kläder och bröst som hänger ut när stil är att bära kläder som visar det som skall och bör visas upp och inget annat. Det är frågan. Håller med, man kan inte låta bli att se förnedrings-TV