torsdag 6 mars 2008

Sexleksaker, förlåt sexhjälpmedel menar jag

Äntligen, nu ska apoteket börja sälja "sexhjälpmedel" enligt NA. Tanken är att avdramatisera användandet och det är väl inte så dumt egentligen, då slipper vi gå in på skumma nätsidor eller besöka butiker som inte känns helt okej, säger man. (Enligt tidningen låter det som om alla gör det, köper sexleksaker alltså). Vi kan handla en massagestav på samma gång som vi köper hostmedicin, huvudvärkstabletter och tandborstar. För mig skulle det kännas väldigt skumt. Det är också tänkt att personalen ska kunna ge råd och svara på frågor om de sexhjälpmedel som säljs. Tänk er de torra damerna på apoteket förklara hur man använder en massagestav!

"Den som uppfann sex, han visste verkligen vad han gjorde." (Groucho Marx)

3 kommentarer:

Sexleksaker sa...

Eftersom du glömt hjälpa dina läsare att hitta ställen där dom kan köpa billiga sexleksaker, dildo, kondomer och annat smått å gått, så får väl jag göra det.

http://intimleksaker.com
http://intimleksaker.se
sexleksaker - intimleksaker.com
sexleksaker - intimleksaker.se

Är min rekommendation.

mvh
Fizouli

Unknown sa...

Eftersom att Fizouli endast gett en sexshop som förslag delar jag gärna med mig med min favorit också!

www.martinshop.se

Susanna Petersson sa...

Min rekommendation är www.sinful.se. De har allt i sexleksaker og sexhjälpmedel till ett bra pris. Produkterne är riktigt bra och av hög kvalitet!! :)