söndag 30 mars 2008

Nåt fel är det väl

Nåt fel måste det väl vara. På mig. Jag orkar knappt inte se nåt program på tv längre. Inga klämkäcka program i alla fall. I går började nåt som heter "Körslaget" på TV4, men jag orkar bara inte titta på Lotta Engberg och Linda Bengtzing, som jag visste skulle vara med. Jag har sett trailers i veckan om programmet så jag visste redan att det skulle gå bort direkt. I fredags var det "Så ska det låta", men det var inte heller nåt att se, jag brukar faktiskt tycka att det är underhållande. Sist var jag tvungen att sluta titta för jag tyckte att sånginsatserna var under all kritik. Om de ska ha ett sångprogram tycker jag att de ska välja deltagare som kan sjunga, och inte bara vilka kändisar som helst. Det finns ju otaliga program på diverse kanaler som sänder sångprogram, men jag har inte sett ett enda (inte mer än tre sekunder då jag insett att det är inget för mig). Men just nu är det visst ett vinnande koncept att ha sång- och dansprogram på tv, för det är väl många som inte är som jag, som tittar på dessa urfåniga program. Som om det inte var nog, så ska alla på jobbet diskutera dessa program i tid och otid. Varför? Det finns ju så mycket annat att prata om vid lunchbordet. Jag blir så trött...

"Jag är villig att medge att jag inte alltid har rätt, men jag har aldrig fel." (Samuel Goldwyn)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker Så ska det låta är bara skit, men Körslaget var ganska så underhållande.