måndag 21 januari 2008

Trist väder

I dag har det varit en sån där stirra-in-i-skärmen-dag. Det har inte blivit överdrivet mycket gjort, men jag har i alla fall åstadkommit lite under dagen. Det är ju mycket roligare att göra en massa annat än att sortera papper. Jag har varit slö, slapp och likgiltig mest hela dagen och känt mig frusen av och till. Dessutom snöade det, eller snarare regnade, när jag slutade jobbet och man blir ju inte precis piggare av det. Allting känns lite tungt just nu. Inget att se fram emot, bara en massa oändliga dagar med jobb, jobb, jobb. Vi får väl hoppas att det händer något roligt någon helg framöver i alla fall som kan bryta tristessen. Usch, det här blev ju en klagosång, nu måste jag rycka upp mig! Men, men, vi går ju mot ljusare tider. Och så kan man ju alltid läsa lite bloggar som andra skrivit, det muntrar ju upp en del.

1 kommentar:

hannamia sa...

Sa trakigt allt later :(
men som du sa, det gar ju mot ljusare tider i alla fall. Och snart ar ju jag hemma igen :)