tisdag 22 januari 2008

I dag är jag glad typ

I dag har det känts bättre än på länge. Kanske beror det på att det var lite ljusare i dag, solen sken faktiskt ett litet tag. När jag kom ut från jobbet tio över fyra var det fortfarande ljust ute, och allt kändes genast lättare.

Jag har varit duktig på jobbet också. Vi har haft våra Sherpa-Sherpa, som vi kallar dem, i kartongerna på bänken sedan i höstas. Vi har helt enkelt inte orkat montera ihop dem, eller rättare sagt har vi inte haft tid för det verkade så krångligt. I dag gjorde jag slag i saken och satte ihop både min och KF:s. Det är väl tur att jag är så händig och teknisk! I och för sig behövde man bara skruva i en skruv, men det var inte helt lätt att förstå ritningen... Nu står de i alla fall på plats på våra skrivbord.

K:s syster och hennes man var här efter jobbet och gratulerade, för K fyllde ju förrförra tisdagen, men då var vi ju inte hemma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du var mig en hejjare på sherpa-sherpas. Jag var en hejjare på att delegera ut arbetet : )