onsdag 16 januari 2008

Snigelfart

En sak har jag undrat över länge. Varför är nästan alla som jobbar på apoteket så långsamma? Jag vet att det är viktigt att det blir rätt medicin och så, men måste de gå så j-a långsamt också? Och skriva så långsamt på datorn? Det bara kryper i kroppen på mig när jag kommer in på ett apotek, det är som en skyddad verkstad eller nåt. Det spelar ingen roll hur mycket folk som väntar i kön, jag har aldrig i mitt liv sett någon som jobbar där skynda sig det allra minsta. Sniglar är de allihopa!

2 kommentarer:

Jenston sa...

En TYSK partysnigel!
.. från Barsebäck!

np: Skip Intro - Snigelparty "Ey mannen!"

hannamia sa...

Forsokte lamna en kommentar pa det nyaste inlagget, men det gar inte.. I alla fall sa heter restaurangen vi var pa Triumph Brewing Company. Sa du vet :P