tisdag 16 mars 2010

Vadan detta överdrivna intresse?

Jag förstår inte riktigt Aftonbladets rapportering från Västindien. Hur många bryr sig egentligen om att ett nygift par äter en fyrarättersmiddag med krabba, kolgrillad kyckling och färska frukter bara meter från havet? Vad tjänar de egentligen på att ett par reportrar från tidningen får följa med på deras bröllopsresa? Är den någon sorts reklamkupp eller vad handlar det om? Inte skulle då jag vilja ha med några snokande journalister om jag åkte på bröllopsresa. Laila Bagge och Niclas Wahlgren är ju inte några superkändisar direkt och jag har svårt att tänka mig att någon annan än släktingar och vänner är intresserade av deras kärlekssemester. Väldigt förbryllande.

2 kommentarer:

Karolin sa...

Betald resa tror jag.

Bitten sa...

Jo, det måste väl vara så.