tisdag 9 mars 2010

Nä, nu är jag trött på kroppshyddan


Efter att ha fjantat runt i affärer och provat kläder som alla var för små undrar jag om de har ändrat storlekarna alldeles. Har de månne EU-anpassat kläderna så de ska passa smala italienskor?
Nu är jag trött på att alltid se ut som ett vandrande tält så nu ska jag börja med diet. Tills någon kommer på att chips- och godisdieten är den bästa om man vill gå ner i vikt så får jag väl helt enkelt äta mindre och röra på mig mer. Det är ju ungefär fem månader kvar tills årets stora händelse går av stapeln och jag har gett mig tusan på att jag ska kunna ha något snyggare på mig än ett fyrmanstält.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

1 kommentar:

Johanna sa...

You go girl! Rätt inställning där! Jag hjälper till på alla säät :D