torsdag 24 december 2009

Jag väljer Kalle


Om jag får bestämma, och det får jag nog, skulle jag välja Kalle framför Anna. Båda är väl ungefär lika elaka och lika blåsta, men Kalle finns ju faktiskt inte på riktigt, som tur är. Jag blir rädd när jag förstår att Anna faktiskt kan konkurrera ut Kalle på självaste julafton. Vart är världen på väg när någon vill sitta på självaste julafton och glo på en dum blondin som pratar en massa strunt, ljuger så hon tror sig själv, och ser ner på alla fattiga och tycker att de får skylla sig själva? Nej, om alla bojkottar Anna Ankas tv-program kommer det att självdö och hon kan gå omkring där i sin egen värld och lukta på blommorna.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

1 kommentar:

Karolin sa...

jag tycker båda programmen är skittråkiga. men jag tittade på kalle iaf med ena ögat. Hoppas ni haft en bra dag. Kram