tisdag 31 mars 2009

Vem kom på detta?


Vem eller vilka har kommit på att terrorisera Sverige och Europa genom att stoppa glasbitar i kycklingdelarna? Nu har det hittats glasbitar i färsk kyckling från Tyskland och Danmark. Vilka det än är har de uppnått sitt mål i det här hushållet (om det nu är någon som har ett mål med detta). Jag har ingen lust att äta kyckling för tillfället. Det är kanske ett försök att omvända alla till vegetarianer. Eller så är det en konstinstallation. Nästa steg blir väl att stoppa något farligt i fläskfiléerna.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

5 kommentarer:

Pappa B sa...

Den sista dåren har ännu ej visat sig. Fast hittade man personen bakom detta, skulle man direkt köra upp en rejäl glasbit i röven på honom/henn

Anonym sa...

Det är både sjukt och otäckt.

Anonym sa...

TIllräckligt dumt för att vara en en konstinstallation...

Ulrica sa...

Smart. Konstinstallation... så långt har jag inte tänkt. Snart brejkar nyheten på bladet:)

Le Loup sa...

Det är så otäckt med de där glasbitarna, jag begriper inte hur det gått till eller vad syftet är, det verkar helt ofattbart. Jag blir arg bara jag tänker på dels slöseriet med mat som måste slängas och dels att utsätta andra människor för fara.
Jag tror inte det är några vegetarianer dock, eller hoppas i vart fall att det inte är det, var och en måste ju få äta vad de vill.