lördag 14 mars 2009

Oj då!

Jag missade visst den stora finalen i Melodifestivalen. Jag hade ingen aning om att det var i kväll. Det var något jag totalt har missat. Varför har ingen sagt det till mig?

Segrade gjorde tydligen någon operadiva med någon låt med fransk titel, "La voix" heter den visst. Så insatt är jag. Förresten firade hon med hångel, har jag hört. Bara för att hon nu gick och vann här hemma tror alla att Malena Ernman ska vinna hela stora grejen i Moskva. Eurovision Song Contest alltså. Men det tror de ju alltid att svenska bidraget ska göra. Och så kommer vi bland de sista i alla fall.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

1 kommentar:

Baronessan sa...

Vi ville inte säga något för att störa ditt lugn. Det är skönast när man slipper se skiten. Jag såg skiten - det var inte kul.