fredag 25 februari 2011

Hur gick det?


Jag skulle ju sova gott i natt med hjälp av Melatonintablett, som jag hört ska vara bra mot jetlag. Men jag hoppade den, och somnade som en stock ändå, eftersom jag läste på burken att man ska undvika alkohol tillsammans med den och jag drack ju en öl till kvällsmaten. Däremot vaknade jag efter tre timmar och var absolut klarvaken. Kunde dock somna om ganska snart och kände mig nästan medvetslös när klockan ringde. Inte ett dugg piggare alltså, utan mer trött i dag än i går.

K tog däremot en sån där tablett när han gick och lade sig i sängen efter att ha sovit på soffan ett tag. Och som han sov. Ända till lunch. Och inte är han ett dugg piggare för det. Så jag undrar verkligen vad det är för tabletter och om jag vågar ta en i dag. Jag vill ju inte sova bort hela lördagen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: