fredag 7 maj 2010

Hört i kön på Ica

Kunde inte undgå att höra följande från två tjejer i 18-årsåldern bakom oss. De stod och läste på skvallertidningarnas förstasidor.

Tjej 1: "Men varför är egentligen Madde på varenda tidning nuförtiden?"
Tjej 2: "Ja, men de är väl intresserade av kungahuset helt enkelt."
Tjej 1: "Jo, kanske det."

Tjej 1: "Tänk om man skulle plastikoperera sig."
Tjej 2: "Ja, vilken kroppsdel skulle du i så fall göra om?"
Tjej 1: "Näsan kanske, eller kanske tuttarna. Jag vet inte."
Tjej 2: "Nja tuttarna. I så fall skulle jag vilja lyfta upp dem lite."
Tjej 1: Ja, lyfta dem bara, inte några stora ballonger."

Om de som är 18 inte vet varför Madeleine är på tidningarnas förstasidor, och tycker att de behöver lyfta sina tuttar, hur gammal tror ni jag kände mig då?
Till och med jag vet varför prinsessan är intressant fast jag inte är ett dugg intresserad av kungahuset.
Och jag vet hur det känns på riktigt att behöva lyfta tuttarna.

Kom igen tjejer när ni vet vad ni talar om.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

1 kommentar:

Ez sa...

Heh, alltid roligt med tjuvlyssningar! Men jag måste faktiskt hålla med om frågan: varför är Madde på varendra tidning? Hon borde få göra slut och leva sitt liv precis som alla andra utan att hamna på förstasidor. För precis som du säger så intressant är inte kungahuset.. men men men..

Trevlig helg önskar jag dig i vilket fall som helst! :)